Van 14.00 – 17.30 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

Masterclass LinkedIn Advertising voor B2B

LinkedIn is onmisbaar voor een B2B marketeer. Voor contentmarketing, employer branding, ambassadorships etc… Maar hoe versterk je dat allemaal met LinkedIn advertising? Hoe zorg je dat je boodschap echt de juiste doelgroep bereikt. Hoe haal je Marketing Qualified Leads (MQL) binnen met LinkedIn Advertising? Wat zijn de valkuilen, quick wins en best experiences?

Wat neem je mee naar huis?

  • Concrete en praktische tips om zelf campagnes op LinkedIn te draaien of je bestaande campagnes te optimaliseren

Interessant voor:

  • Senior Marketing Professionals (SMP/SCP)
  • Marketing Managers
  • Marketing- en communicatieverantwoordelijken

Masterclass op dinsdag 4 oktober 2022

Interesse? Register jezelf voor de masterclass Linkedin Advertising voor B2B op dinsdag 4 oktober 2022.

 

Wat mag je verwachten?

Een interactieve masterclass waarbij LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar je voorziet van heel veel informatie, kennis, ervaringen en tips over LinkedIn Advertising.

Wacht niet te lang!

We hebben ruimte voor slechts 25 deelnemers, dus wacht niet te lang en schrijf je in!

Programma

  • 14.00 - 14.30 Ontvangst
  • 14.30 - 14.45 Introductie
  • 14.45 - 15.30 LinkedIn voor B2B
  • 15.30 - 16.00 Adverteren op LinkedIn
  • 16:00 - 16.30 Afsluiting
  • 16.30 - 17.30 Netwerkborrel
We zien je graag

Expert aan het woord

Jan Willem Alphenaar
LinkedIn trainer voor Sales en Marketing

Jan Willem Alphenaar is internationaal LinkedIn trainer voor Sales en Marketing sinds 2009. Hij heeft medewerkers van meer dan 500 organisaties getraind in het gebruik van dit platform. Sinds de introductie van LinkedIn Advertising in augustus 2012, maakt hij gebruik van deze interessante vorm van advertising. Hij traint hier marketeers in, maar zijn bedrijf beheert ook de volledige campagnes voor meerdere internationale organisaties. Hij is de hoogst gecertificeerde LinkedIn specialist van Europa voor Marketing Solutions en heeft meegewerkt aan het Beta programma voor de internationale certificering.

Uit ervaring

Ik ben jaren actief geweest in sales, maar kende de mogelijkheden van LinkedIn Advertising nog onvoldoende. In een middag ben ik klaar om zelf campagnes te draaien, te evalueren en te optimaliseren!

Ellen Gitz B2B Marketing Regisseur
B2B Marketing &
Salesbureau
Deelmarketeer, Detavast, Werving
& Selectie, Employer Marketing
Opleiding & Coaching tot Senior
Marketing Professional (SMP)