Van 14.00 – 18.00 uur

Locatie:
Plan-B
Hurksestraat 19
5652 AH Eindhoven

 

B2B Marketing Expertsessie: Méér impact door Marketing én Sales Alignment

Als B2B marketeer kun je meer impact maken door actief de samenwerking aan te gaan met Sales. Makkelijk gezegd, maar in de praktijk blijkt het lastig. Hoe pak je het aan? Waarvan moet je je bewust zijn? Wat werkt wel en wat werkt niet? Leer hierover tijdens deze expertsessie!

Wat neem je mee naar huis?

Concrete en praktische inzichten die jou helpen om de relatie met Sales te verbeteren en de impact op gezamenlijke resultaten te verhogen.

Interessant voor:
  • Senior Marketing Professionals (SMP/SDP/SCP)*
  • Marketing Managers
  • Marketing- en communicatieverantwoordelijken

* NIMA members ontvangen 2 PE-punten

Expertsessie op 17 februari 2021

Op donderdag 17 februari nodigen NIMA en RVS Marketing jou uit voor de expertsessie ‘Méér impact door Marketing én Sales Alignment’. Je bent van harte welkom op de thuisbasis van RVS in het pand Plan-B in Eindhoven.

Wat mag je verwachten?
Tijdens deze sessie vertelt Pieter Kopmels, head of global marketing, werkzaam bij DSM, je over de aanpak voor het versterken van Marketing & Sales. Aan de hand van zijn eigen ervaring en die van anderen uit zijn B2B marketing netwerk neemt hij je mee langs de belangrijkste facetten in dit speelveld. Pragmatisch, herkenbaar en soms enigszins confronterend.

Wacht niet te lang!
We hebben ruimte voor maximaal 45 deelnemers, dus wacht niet te lang en schrijf je in!

Programma

  • 14.00 - 14.30 Ontvangst
  • 14.30 - 15.00 Introductie
  • 15.00 - 15.45 Méér impact door Marketing én Sales Alignment
  • 15.45 - 16.30 Interactie
  • 16.30 - 16.45 Slot
  • 16.45 - 18.00 Netwerkborrel
We zien je graag

Expert aan het woord

Pieter Kopmels
Head of Global Marketing, DSM

Pieter heeft een sterke passie voor B2B Marketing en heeft ruime ervaring opgedaan bij internationale organisaties.
Hij is Head of Global Marketing bij de materialendivisie van DSM. Samen met zijn wereldwijd verspreid team richt hij zich op het volledige marketingproces van strategieontwikkeling tot tactische implementatie. Hij staat bekend om zijn pragmatische klantgerichte aanpak en als bruggenbouwer tussen Marketing en Sales. Niet voor niets dat hij recentelijk benoemd is tot voorzitter van de NIMA-B2B community.

Uit ervaring

Wij zien bij onze klanten vaak dat er meer te halen is uit de samenwerking tussen marketing en sales. Daarom deze interessante sessie!

Arjan Rattink SMP B2B Marketing Strateeg / Partner
B2B Marketing &
Salesbureau
Deelmarketeer, Detavast, Werving
& Selectie, Employer Marketing
Opleiding & Coaching tot Senior
Marketing Professional (SMP)